Kievari-perinnöstä matkailun ilmiöksi

Järvisydämen yrittäjä ja suvun kievariperinteen tämänhetkinen soihdunkantaja Markus Heiskanen on ollut tyytyväinen Branden kanssa löydettyyn tekemisen meininkiin. 

24.3.2024

Elämykset, jotka tunnetaan

Luontomatkailu on yksi kasvavimmista matkailun trendeistä. Järvisydän on 
luonut luontomatkailusta Suomen johtavan kasvutarinan ja on alan suunnannäyttäjä 
Euroopassa. Brande on auttanut Järvisydäntä mm. strategian, skaalautuvan liiketoimintamallin, brändin, palvelumuotoilun ja biofilisen
 palvelukonseptin kehittämisessä sekä rahoituksen etsimisessä.


Järvisydän
Järvisuomi kylpylä
Järvisuomi Kylpylä huone

Yhteistä matkaa on kuljettu aina Järvisydämestä Hotel Tahkoon, Kuru Resortiin ja Saariselän alueelle asti. 

”Brande on innovatiivinen toimija ja siksi Järvisydän valtakunnallisen yrittäjäpalkinnon saaneena ja luontomatkailun suunnannäyttäjänä haluaa käyttää Branden palveluja. Branden työtavassa on tekemisen meininki. Meillä ei ole aikaa itsestäänselvyyksiin. Mennään suoraan asiaan ja lopputulos on aina parempi kuin osaa odottaa. Se on epänormaalia. Käytämme paljon asiantuntijapalveluja ja siinä yleensä menee paljon aikaa kliseiden toistoon. 

Brandella on liiketoiminnan perusolemuksesta erittäin hyvä ymmärrys ja se pystyy tuomaan meidän liiketoiminnalle lisää arvoa. Siksi ollaan käytetty jo vuosia Branden palveluja ja tullaan käyttämään myös jatkossa. Meillä ei ole aikaa höpötykseen, tekeminen on se, mikä on tärkeää”, Heiskanen kuvailee yhteistä matkaa. 

Järvisydän Kuru Resort
Järvisydän - pariskunta kylpylässä

”Branden työtavassa on tekemisen meininki. Meillä ei ole aikaa itsestäänselvyyksiin.
Mennään suoraan asiaan ja lopputulos on aina parempi kuin osaa odottaa!”

Järvisydän

  • Strategia
  • Skaalautuva liiketoimintamalli

  • Brändi ja visuaalinen ilme

  • Brändikokemus ja palvelupolku

  • Henkilöstövalmennus

  • Sijoittajaesitys