Maiju Hyytiäinen

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus, palvelumuotoilu, design ja esteettisyys ovat työtäni ohjaavia mielenkiinnonkohteita. Kehitän jatkuvasti osaamistani. Erityisesti konseptointi, strategia ja brändit kiinnostavat juuri nyt. Minua kiehtoo ajatus strategiaosaamisen ja luovan ajattelun yhdistämisestä. Seuraan aktiivisesti trendejä ja uusia tyylisuuntia maailmalla ja hyödynnän niitä myös työssäni.

Uskon aidon asiakasymmärryksen pohjautuvan kuuntelemisen taitoon, ihmisten kohtaamiseen ja läsnäoloon.

Vuosien työskentely ratkaisumyynnin parissa sekä asiakaskokemuksen kehittämisessä ovatkin tarjonneet erinomaisen pohjan kehittää kykyäni kuunnella asiakasta ja ymmärtää hänen tilannettaan kokonaisvaltaisesti.

Olen opiskellut palvelumuotoilua sekä liiketaloutta markkinointi- ja brändipainotuksella.

Erityisosaaminen

  • Palvelumuotoilu
  • Asiakasymmärrys
  • Asiakaskokemus
  • Konseptointi ja brändi
  • Markkinoinnin automaatio
  • Myynti
  • Trendit