Myynnissä olennaista on asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen, asiakashyötyjen selkeä viestiminen sekä ostamisen tekeminen helpoksi. Autan asiakasta saamaan lisätehoa myyntiin ja lisäarvoa palveluihin systemaattisen ja aktiivisen ajattelu- ja toimintamallin kautta. Keskeisintä ydinosaamistani on asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen, myynnin systemaattisten toimintamallien rakentaminen, myyntiviestin kiteyttäminen, kaupan klousaaminen sekä palveluiden tuotteistaminen helposti myytävään ja ostettavaan muotoon.
Palveluiden tuottamiseen ja johtamiseen sekä kansainväliseen liiketoimintaan keskittynyt koulutukseni luo osaamiselleni vahvan pohjan. Olen saanut tehdä yhteistyötä lukuisien erilaisten yritysten kanssa, ja yhdessä asiakkaan kanssa olemme löytäneet uusia tehokkaita ratkaisuja myynnin ja palveluiden kehittämiseen.
Myynnin toimintamallit
Palveluiden kaupallistaminen
Asiakasymmärrys
Asiakaskokemus
Palveluyritysten kansainvälistyminen
Kansainvälinen myynti
Projektinhallinta