Maiju Hyytiäinen

Myyntikonseptit ja kaupallistaminen

Aito asiakasymmärrys pohjautuu kuuntelemisen taitoon. Vuosien työskentely ratkaisumyynnin parissa sekä asiakaskokemuksen kehittämisessä ovatkin tarjonneet erinomaisen pohjan kehittää kykyäni kuunnella asiakasta ja ymmärtää hänen tilannettaan kokonaisvaltaisesti. Lisäksi olen opiskellut myyntiä, markkinointia  ja johtamista. Olen parhaillaan tekemässä myös lopputyötä bisnesmuotoilusta ja liiketoiminnan uudistamisesta. Jatkuva itseni kehittäminen onkin tärkeä osa minua, sillä

”Continuous improvement of yourself keeps you going.”

Rakastan ihmisten parissa työskentelyä ja intohimonani on auttaa ihmisiä saavuttamaan unelmansa. Palo, jonka näen asiakkaiden silmistä heidän visioidessaan, vahvistaa entisestään myös omaa intohimoani työtäni kohtaan. Luonteeltani olen rohkea heittäytyjä, joka tarttuu uusiin haasteisiin aina täynnä intoa ja tunnetta.

Erityisosaaminen

Myynti

Markkinointi

Brändit

Asiakasymmärrys

Palvelumuotoilu

Trendit