Ylivoima-aamu: asiakasymmärrys

Ylivoima-aamu: 
asiakasymmärrys

Maksuton webinaari keskiviikkona 24.11.2021 klo 8.30 - 10.00.

Asiantuntijoiden puheenvuoro klo 8.30 - 9.15, jonka jälkeen vapaata keskustelua klo 10 asti.

Tunne asiakkaasi, luo enemmän arvoa.
Webinaarissa etsitään aitoa asiakasymmärrystä ja sukelletaan asiakaslähtöisen palvelumuotoilun maailmaan.

 

Marraskuun ylivoima-aamu nostaa keskiöön aidon kiinnostuksen, asiakkaan kuuntelun ja asiakasymmärryksen merkityksen liiketoiminnan kehittämisessä. Puhumme sosiaalisen kuuntelun ilmiöstä ja vuorovaikutuksen synnyttämisestä markkinoilla. Millä eri tavoin asiakasta voi kuunnella ja mitä tuolla tiedolla kannattaa tehdä?

Aiheesta ovat keskustelemassa Branden ilmiöiden rakentaja Lasse Riitesuo ja palvelumuotoilija Tuulia Lindqvist.

Tuulia Lindqvist Työkulttuuri ja konseptit
Asiakasymmärryksen avulla voidaan alkaa korjaamaan palvelun kriittisiä pisteitä tai luoda täysin uusia, asiakkaalle vaikuttavia palvelukonsepteja.