Ylivoima-aamu:
asiakasymmärrys
Maksuton webinaari keskiviikkona 24.11.2021 klo 8.30 - 10.00.
Asiantuntijoiden puheenvuoro klo 8.30 - 9.15, jonka jälkeen vapaata keskustelua klo 10 asti.
Tunne asiakkaasi, luo enemmän arvoa.
Webinaarissa etsitään aitoa asiakasymmärrystä ja sukelletaan asiakaslähtöisen palvelumuotoilun maailmaan.
Marraskuun ylivoima-aamu nostaa keskiöön aidon kiinnostuksen, asiakkaan kuuntelun ja asiakasymmärryksen merkityksen liiketoiminnan kehittämisessä. Puhumme sosiaalisen kuuntelun ilmiöstä ja vuorovaikutuksen synnyttämisestä markkinoilla. Millä eri tavoin asiakasta voi kuunnella ja mitä tuolla tiedolla kannattaa tehdä?
Aiheesta ovat keskustelemassa Branden ilmiöiden rakentaja Lasse Riitesuo ja palvelumuotoilija Tuulia Lindqvist.
Social listening, eli sosiaalisen median kuuntelu on ratkaisevassa roolissa paremman asiakasymmärryksen luomisessa sekä äärimmäisen alihyödynnetty useassa organisaatiossa. Kysymys ei kuitenkaan ole pelkästään asiakkaiden kuuntelemisesta, vaan aktiivisesta osallistumisesta keskusteluihin yrityksille tärkeistä aihealueista.
Asiakasymmärryksen avulla voidaan alkaa korjaamaan palvelun kriittisiä pisteitä tai luoda täysin uusia, asiakkaalle vaikuttavia palvelukonsepteja.