Design

Design kirkastaa strategian näkyväksi tavoitteeksi. Se yhdenmukaistaa sisäisen näkemyksen ja rakentaa liiketoiminnan ulkoisen vetovoiman.

Design on huolellisesti suunniteltu tunnekokemus käyttäjän ja
liiketoiminnan välillä

BRANDE

Design -palvelut

  • brändikehitys
  • palvelumuotoilu
  • teollinen muotoilu
  • tila- ja kalustemuotoilu

Tee strategia
näkyväksi.

VISUALISOINTI

Strategian visualisointi ja sanoittaminen ovat tehokkaita tapoja terävöittää yhteinen näkemys. Harva meistä innostuu yrityksen vuosikertomuksesta, sen sijaan muutama harkittu poiminto yhteisistä tärkeistä tavoitteista – vieläpä visuaalisesti esitettynä – vangitsee huomion.

Visuaalinen kiteytys oman bisneksen ylivoimasta ja tulevaisuudesta varmistaa, että koko tiimi tekee työtä saman tavoitteen eteen.

Design on strateginen taiteenlaji, jonka avulla luomme
suunniteltuja, kiehtovia käyttöliittymiä yrityksen kokemiseksi.

Sami Kuusisto

Head of Design

Kutsu maailma
brändilähettiläiksi.

BRÄNDIKEHITYS

Vahva brändi on kiistatta liiketoiminnan tärkeimpiä elementtejä, ja sen kehittäminen pitkäjänteistä tekemistä, jossa pikavoitoista ei kannata haaveilla. Hyvää ja vahvaa brändiä ei rakenneta yksin – se syntyy vuorovaikutuksessa yleisösi kanssa.

Brändin ytimeen päästään käsiksi, kun oma ajattelu haastetaan tarpeeksi syvällisesti liiketoiminnan peruskysymyksissä. Vaikuttavaa brändikohtaamista ei saavuteta vastaamalla kysymykseen "Mitä yritys tekee", vaan kysymällä "Miksi yritys tekee".

Muotoile unohtumaton asiakaskokemus.

PALVELUMUOTOILU

2020-luvun ihminen yhdistää sujuvasti digitaaliset ja fyysiset käyttöliittymät suorittaakseen eri toimintoja. Tiedonhakua, oppimista, vertailua ja kommunikointia tehdään jatkuvasti samaan aikaan ja eri kanavissa. Siksi me Brandella muotoilemme käyttäjäkokemuksen vahvistamaan brändimielikuvaa ja valjastamme yrityksen koko palvelupolun oman toiminnan kehitysympäristöksi.

Design Checklist – näin varmistat, että design tukee liiketoimintaasi

1. Onko design osana strategiaa?
Valjastamalla designin liiketoiminnan kehittämiseen alusta saakka varmistat, että kehität merkityksellistä toimintaa – tuotetta tai palvelua, jota tarvitaan.

2. Onko liiketoimintasi visualisoitu?
Liiketoiminnan kiteyttäminen selkeään kuvaan varmistaa, että oma ylivoimasi on kristallinkirkas ja innostaa muut mukaan kehitykseen.

3. Luotko aktiivisesti vahvaa brändiä?
Vahva brändi syntyy ihmisten mielissä. Osallista ihmiset brändisi kehitystyöhön ja lähetä se maailmalle kasvamaan.