Insight
Liiketoiminnan kehittäminen alkaa sen ymmärtämisestä. Meillä ratkaisut perustuvat tietoon ja todellisiin asiakastarpeisiin.
Tulosta tehdään tiedolla, ei arvailemalla
BRANDE
Insight -palvelut
- sidosryhmä- ja henkilöstötutkimus
- asiakasymmärrys
- digianalyysi
- myynnin tilannekuva
- talouden analyysi
Hahmota organisaation
sisäiset näkemykset.
HUMAN
Strategisen henkilöstötutkimuksen avulla hahmotellaan organisaation sisäinen näkemys lähtötilanteesta. Samalla osallistamme tekijät mukaan kehittämistyöhön ja rakennamme kokonaiskuvan henkilöstön tyytyväisyydestä.
Hallitsemme metodit, joilla kerätään dataa bisnespäätösten tueksi. Olennaista on ymmärtää, että pelkkä data itsessään ei riitä mihinkään. Tarvitaan myös kykyä rakentaa näkemys analysoimalla ja tulkitsemalla dataa oikein.
Luo kasvua
asiakasymmärryksellä.
CUSTOMER
Mikä saa asiakkaan ostamaan juuri meiltä? Sidosryhmäymmärrystä rakentaessamme luomme selkeän kuvan organisaation asiakkuuksien nykytilanteesta sekä niiden laajentamismahdollisuuksista.
Samalla keräämme tietoa tulevaisuuden tuote- ja palveluodotuksista.
Tee digikehitystä
ketterästi tiedon kautta.
DIGITAL
Digianalyysimme valottaa yrityksen tai organisaation onnistumista digitaalisissa ympäristöissä ja sosiaalisessa mediassa. Analytiikan ja tunnuslukudatan tarkastelu jalostetaan Branden asiantuntijoiden kanssa konkreettiseksi kehitysehdotukseksi.
Kehitä myyntiä
suunnitelmallisesti.
SALES
Myynnin tilannekuvan analyysissa Branden asiantuntijat käyvät läpi asiakasyrityksen myyntitoiminnot. Etsimme myynnin pullonkaulat ja tärkeimmät kehittämiskohteet.
Tilannekuvan pohjalta muodostuva kehityssuunnitelma on työkalumme asiakkaan myynnin nostamisessa uudelle tasolle.
Perusta strategiset päätökset tietoon.
FINANCE
Talouden analyysimme keskittyy kustannuslaskentaan ja luo perustan liiketoiminnan strategisille valinnoille. Sen avulla selvitämme muun muassa, millaisten tuotteiden ja palveluiden myynti on asiakkaallemme kannattavinta, ja millainen hinnoittelu kunkin tuotteen kohdalla toimii parhaiten.
Insight Checklist – tarjoamme vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin
1. Millaiset kriteerit ratkaisevat asiakkaasi ostopäätöksen?
2. Miten bisnestäsi pitäisi henkilöstösi mielestä kehittää?
3. Mitkä digitaaliset kanavat tavoittavat asiakkaasi?
4. Miten hyvin hinnoittelunne on optimoitu?
5. Mitä asioita myynnissänne pitäisi kehittää?